ساده......
نوشته شده توسط : پسرک عاشق

 ساده شكستی قلبمو

ساده بریدی از دلم

ساده نبود اشكای من

كه ساده ریختی از چشم

ساده به تو دل دادمو

چه ساده عاشقت شدم

به سادگی سوختم به پات

خام صداقتت شدم

دنیارو من ریختم به پات

به سادگی كردی رهام

ساده به سادگیت خوردم

گول وفاداری خام

بهار زندگیم  بودی

ساده برام پاییز شدی

ساده تو این پاییز سرد

تنها و بی هم نفس شدی

  ساده تورو بخشیدمو

ساده تو برگشتی پیشم

ساده دلت شكسته بود

ولی ساده دل بریدم

پسرک عاشق





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 4 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: